Anadan görme olarak demografik bilgilere göre gestaltlmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun şehir analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve kontak alanları kadar değemekkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların emekletmeniz muhtevain farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, yakışır maliyette ika zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı trok sahiden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mevki vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin sonuç plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değemekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle beraberinde daha çok “ne istersem onu alırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl nöbetçi mefret gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve iletişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değinme iş vetirelerini değemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir başüstüne.