Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda arazi meydan kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıdem bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü tutumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem ortamında birikmeye çıbanlayabilir. Bu hava vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çırefikar. 40 yaşın üstündeki bireylerde daha bir araba görülür. Hassaten güç yüklük hissetmek üzere kavi fiziksel hareketlerde kâin insanlarda, daha bir araba rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da baş nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, sorumluluk, bel ve çıbaninç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanmaı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Bol gani su tüketin. Kez, eklemlere dayak sağlamlar. Bu yüzden her tarih en az 8 boduç su bağırsakmek icap ettiğini unutmayın. Suyun haricinde süt, kefir, ayran üzere mualla kalsiyumlu besinler de, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Sebze ve semere tüketin. Kemik sağlamlığı bağırsakin, vitamin ve minerallerin muvazeneli bir şekilde hileınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri mualla olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin bir araba havaı sonucunda idrarla birlikte kalsiyum atımını artırır. Kemik sağlamlığını esirgemek bağırsakin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun alegori fasulye, mercimek, bezelye üzere protein bakımından gösterişli bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini artırın. Omega 3 bakımından gösterişli olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını olumlu yönde etkisinde bırakır. Yeşil çay bağırsakin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde olumlu etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere ehil başüstüneğu bağırsakin, kemiklere dayak evet. Hassaten kireçlenmeden kaynaklanan balkılara ve şteamülkinliğe de hayır hasılat. Kalça kireçlenmesini azaltmak bağırsakin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen boşlukştırmalara gereğince semere ve göverti bakımından gösterişli beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin etkili dahişeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solgunmsak üzere sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.